Technická podpora

Technická podpora je výhodou komerčných distribúcií, ale prostredníctvom Internetu aj užívatelia GPL verzií majú prístup k nespočetnému množstvu konferencií a stránok, ktoré sa zaoberajú rôznymi problematikami a ponúkajú riešenia na najčastejšie problémy aj formou ukážkových konfigurácií. V prípade komerčných verzií v prvom rade technickú podporu poskytuje priamo výrobca a jedná sa o podporu na najvyššej úrovni. Typ a doba technickej podpory závisí od danej distribúcie a konkrétnej verzie.
Najčastejšie už základné komerčné distribúcie obsahujú 30-dňovú inštalačnú a
konfiguračnú podporu. Okrem základnej inštalačnej podpory väčšina výrobcov ponúka možnosť rozšírenej podpory, ktorá je poskytovaná na určité predplatené obdobie, počas ktorej prípadné problémy môžete riešiť mailom alebo telefonicky s tímom odborníkov. Behom tohto obdia rovnako máte prístup ku všetkým aktualizáciám, opravám a poprípade novým verziám daného produktu. Túto podporu je môžné objednať buď priamo od  výrobcu cez Internet, alebo prostredníctvom lokálnych distribútorov. Najširšiu škálu technickej podpory zo všetkých distribúcií ponúka asi RedHat. 
Ďalšou možnosťou je kúpiť si počítač alebo server už s predinštalovaným a nakonfigurovaným Linuxom alebo inštaláciu objednať od firmy poskytujúce služby v  tejto oblasti. Vďaka silným nástrojom vzdialenej správy, ktoré Linux ponúka je možnosť aj vzdialenej správy Vášho servera, monitorovania sieťových aktivít a  vykonanie nutných updatov systému bez nutnosti priameho zásahu.