Red Hat Enterprise Linux Subscription

K dispozícii sú tri úrovne podpory – tri druhy subscriptionu: Self-support, Standard a Premium. Úroveň podpory je v prípade niektorých verzií obmedzená, tzn., že niektoré verzie sú k dispozícii len s určitou úrovňou podpory (napr. verzia Desktop len so Self-supportom).

Prehľad úrovní podpory:
Self-support: intuitívne podľa názvu neobsahuje žiadnu telefonickú ani web-ovú podporu, zahŕňa len prístup k updatom/upgradom/opravám a prístup k znalostnej DB RedHatu.

Standard: okrem služieb Self-supportu ponúka aj telefonickú a webovú podporu počas štandardnej pracovnej doby (od 9.00 hod do 17.00 hod podľa stredoeurópskeho času – CET). Doba odozvy je v závislosti na kategórie závažnosti (1 až 4) problému od 1 hodiny do 2 pracovných dní.

Premium: okrem štandardnej podpory pre problémy kategórie závažnosti 1 a 2 je podpora k dispozícii 24x7, teda 24 hodín denne a odozvy sú rýchlejšie.